torsdag 6 oktober 2011

kolorering



kan inte undanhålla min publik, som förnärvarande
utökats med 100 % sen sist , min nyfunna glädje i
photoshop.Att kolorera , färglägga , fuska...........
Bara din egen fantasi sätter gränser.
Att förstärka en grundfärg i en bild , byta ut en färg.
Lila höstlöv i Dalarna v 44 förra året o flaskor som
jag är säker på att min mamma gömde undan på 50-talet.












Tomas Tranströmer fick Nobelpriset i litteratur. Fotografera glasögon är kul
Himmel och älven är kul. Två färger (i stort sätt) Går inte att misslyckas ?
Höst är kalla vindar och regn är vått. Det slår en i Oktober varje år.
Längtan är rött och blått är maskulint. Blommor är tjejigt. Ängsklockor är blåa!
Leksand förlorar mot Malmö i ishockey. När jag var liten hade dom inte ens is i Skåne.
Som vuxen har man inte ens is i Skånen?


















Oj det blev mer än vad jag tänkte. Ska jag ta den eller den blir
givetvis båda två. Och den också för den delen. Statyer i Fröslunda centrum
Tomas Norbergs basgitarrer o pink Flowers. Vet alla att Ängsklockan är
Dalarnas landskapsblomma ?Nu får det vara nog..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar